Recept: Spanać rolat

Rolat od spanaĆa sam pravila za Uskrs prvi put. Recepte sam našla naravno na Internetu i ovde su sačuvati 2 koja su mi se dopala.

Recept: Rolat od spanaca


Po prvom sam ja pravila on nema glazuru kojom je prekriven, a drugi ima i bešamel sos koji mu daje "svečaniji i bogatiji izgled"

Potrebno  (za 1 veliki ili dva manja rolata - ja sam radila dva manja):
500 g spanaća,
80 g margarina,
80 g brašna,
4 dl mleka,
1 kašičica soli,
5 jaja

Fil:
300 g punomasnog sira,
300 g šunke,
2-3 kašike kisele pavlake,
par kisečih krastavčića

Postupak:
Odlično objašnjen možete pročitati na Kuhinjica-mignone.blogspot.com  OVDE

 Postupak u slikama
Priprema testa za rolat od spanaća
Priprema testa za rolat od spanaća

Fil za rolat sa spanaćem
Fil za rolat sa spanaćem



Recept za rola sa bešamel glazurom je OVDE 

Pozdrav iz Atine od Belkice i mene.

Spanać rolat


Nema komentara:

Objavi komentar

Thanks for comment...
Enjoy Life!