Recept: Pita Bindevara ili Ludajnica


U mojoj kući ovaj kolac se zove LUDAJNICA (u mojoj pita Ludara - Tatjana) i prethodne generacije su ga pravile sa tegljenim testom ...

To znam i ja ali je komplokovano da objašnjavam, zato pripremite sledeće sastojke:
750 grama tankih kora
750 grama izrendane tikve ludaje (na krupno)
250 grama šećera
1 kesicu cimeta (5 gr.) ako volite 
1 dcl ulja

Priprema:
Pleh za pečenje kolača namazite uljem, dno i stranice, pa na dno stavite kore tako da budu i na zidovima da ne bi fil cureo I karamelizovao se!
(mada je meni to omiljeni deo pite, taj karamelizirani  - Tatjana)

Koru poprskajte uljem, pospite ludajom, šećerom i cimetom po ukusu.
Ja ukupno utrošim oko polovine kesice od 5 grama cimeta.

Poslednja kora treba da je lepa, koju ce te takodje poprskati ulje.
Mozda necete utrositi svo ulje, zavisi koliko volite da je ludajnica "masna" !

Stavite ludajnicu da se peče u zagrejanoj rerni na 200 stepeni 30-40 minuta.
Peceni kolac izvadite, pokrijte celofanom i/ili kuhinjskom krpom.

Kada se kolač prohladi i gornja kora omekne, secite i pospite secerom u prahu.
Uživajte uz Mirin recept!

Nema komentara:

Objavi komentar

Thanks for comment...
Enjoy Life!